Tuotteet

Kaikki elämämme aikana kumuloitunut osaaminen ja kokemuskirjo on markkinatalouden nimissä tuotteistettu neljään helposti sulateltavaan tuotteeseen. Koemme, että meillä on eniten annettavaa näillä osa-alueilla sekä valmiit mallit asioiden jalkauttamiseen sinunkin organisaatiossasi.

__

“JOS ON KÄYTY LÄPI, NIIN PITÄÄ MYÖS OSATA”

Taitojen siirtäminen ja valmentava johtaminen

Taitojen siirtäminen ei ole aina helppoa. Koko konsepti on helppo ymmärtää väärin: Joko harjoitellaan liikaa, ilman päämäärä tai suoritusta ei ohjata. Ajatellaan myös, että kun kerran on jokin asia näytetty epäselvän jargonin saattelemana niin oppi menee kyllä perille eikä asiaan tarvitse palata. Taitojen kehittyminen on keskiössä, kun mietitään yksilön sitoutumista sekä ylipäätään organisaation onnistumista työn laadussa ja asiakaskokemuksessa.

Tarjoamme valmiin mallin henkilöstön osaamiseen kehittämiseen, joka varmistaa nousujohteisen oppimisen.

__

“EI TUU TOIMII MEILLÄ”

Muutoksen johtaminen sekä kehitysprojektien vienti käytäntöön asti

Muutos on aina hankalaa, mutta välttämätöntä kehityksessä ja nopeasti liikkuvassa maailmassa. Perinteisesti otetaan ’loikkia’ ja tehdään projekteja, että asiat menisivät eteenpäin. Kehitysprojektit ovat kyllä hauskoja, mutta kokemuksemme mukaan ne harvemmin menevät käytäntöön asti – ainakaan niin laajasti kuin niiden kuuluisi. Myöskin kehitysprojektien tekeminen kehitysprojektien takia on turhaa.

Oppiva muutosjohtaminen® on tapa saada asioita tapahtumaan ja henkilöstö sitoutumaan muutokseen. Muutoksen tarpeellisuus, sekä tavoitteet pitävät olla selkeitä niin johdolla, esihenkilöillä kuin työntekijöilläkin.

Annamme valmiin ja skaalautuvan mallin muutoksen johtamiselle tiimi kerrallaan. Tarjoamme ulkopuolisen arvion ja anonymiteetin jolla voidaan ennakoida ja ratkaista kehitysprojektien ongelmakohdat.
__

“VARMAAN VETTÄ JUOTTE RUOAN KANSSA?”

Myyntipsykologia ja lisämyynti

Myynti on hyvää palvelua, ja se usein ymmärretään asiakaspalvelijoiden keskuudessa väärin. Jokainen organisaatio hyötyy myynnillisyydestä ja oikein tehtynä siitä hyötyvät myös asiakkaat. Myynnin tehtävä on auttaa asiakasta ostamaan ja täten saamaan parempaa, odotuksia ylittävää palvelua. Miten asiakasapalvelijoista saadaan myyjiä? Kyse on usein passiivisen asiakaskohtelun kääntäminen proaktiiviseksi, myynnilliseksi asiakaspalvelukokemukseksi.

Annamme valmiin mallin asiakaspalvelijoiden lisämyyntitaitoihin ja paremman asiakaskokemuksen varmistamiseksi. Tämä ei toki ole sinua varten jos myyntiä tehdään teillä jo tarpeeksi ja kaikki lisämyynti on jo aivan tapissa.

__

“HAISTA POMO P*SKA”

Haastavat johtamistilanteet ja niiden taustat

Jos olet kuullut otsikonmukaisen lauseen, ovat asiat luultavasti jo eskaloituneet meidän apumme ulkopuolelle. Kun johtamistilanne eskaloituu haastavaksi, ollaan yleensä jo aika syvällä ongelmissa. Ongelmia ei ole kohdattu eikä niitä ole tuotu esiin, mikä on jotenkin surusuomalaista ugrilaisen väistämisen ja välttelyn jatkumoa kulttuurillisessa DNA:ssamme.

Kuinka puhua vaikeista asioista helposti. Uskallus toimia tilanteissa. Nämä ovat asioita mihin tähtäämme.

Annamme työkaluja ja lähestymistapoja ongelmallisiin tilanteisiin, sekä metodeja haastavien solmujen avaamiseen ja ennaltaehkäisyyn. Jos olet tunne-elämän ja ihmiskohtaamisen sensei, kumarramme nöyrästi ja poistumme näyttämöltä. Muuten tämä saattaisi olla sinua varten, jos koet, että henkilöstön kohtaamisessa on ongelmia. Annamme valmiin malli siihen, miten tilanteita voidaan jatkossa ennaltaehkäistä tai ratkaista jo nyt.